05 april 2014

'DAGENS RET' MED JOSE OG CHRIS PÅ DR ULTRA


Selvom vi ikke blogger længere, skal I da ikke snydes for en lille opdatering, hvis I engang i mellem stikker snuden forbi! Vi lovede jer jo, at I ikke havde set det sidste til os, for nu kan I nemlig se os rulle over skærmen de næste mange onsdage på DR Ultra! Vi har nemlig lavet 20 små madprogramer om alt fra cupcakes til kålsalater! Programmerne finder I HER eller hver onsdag kl 19:00 på DR Ultra :-)

De bedste tanker,
Jose & Chris


20 kommentarer:

  1. Synes ikke jeg kan finde opskriften på Dr's hjemmeside, kan i evt. linke til den? :-) Ser super lækkert ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan finde dem på DR Ultra, her: http://www.dr.dk/Ultra/Dagens_Ret/dagens-ret-site.htm :-)

      Slet
  2. Hvor ser det lækkert ud! Fedt! :)

    SvarSlet
  3. Jeres side med opskrifter virker ikke? Kunne i sende den præcise adresse igen? Det er aldrig lykkes for mig at finde jeres opskrifter!! :(

    SvarSlet
  4. Nice page and i like blogwalking

    SvarSlet
  5. Kan ikke finde pastasalat opskriften kan i linke den

    SvarSlet
  6. jeg kan ikke finde opskriften på cupcakes med frosting. jeg vil helst lave frostningen

    SvarSlet
  7. jeg kan ikke se opskriften på bananis:(

    SvarSlet
  8. Mine piger på 6 og 10 år er helt vilde med jeres program. God intro og inspiration til egne maddage :)

    SvarSlet
  9. yeahh,, i like to visit this site... happy nice day :)

    SvarSlet
  10. Ser godt ud, vi alle elsker madlavning.

    SvarSlet
  11. Sjov og spændende læsning. Det er bare om at klø på.
    Mvh
    En anden madblogger fra Grovkøkkenet.dk

    SvarSlet