16 juli 2011

PASTÉQUE, ABRICOT ET Á LA MENTHE // VANDMELON, ABRIKOS OG MYNTE

Beklager virkelig at der ikke kom et blogindlæg som jeg lovede, som nu er en hel uge siden (ups). Men lige pludselig var internettet meget ustabilt og det gik hele tiden, så jeg har slet ikke kunne overføre billeder eller nå at poste et indlæg før det røg (nettet altså). Jeg er ikke engang sikker på om jeg når at poste det her indlæg heller, men nu prøver jeg sku lige alligevel.

Forleden dag købte vi en kæmpe vandmelon på 10 kg eller noget. Og det var lidt svært at få spist hele den op inden den blev dårlig. Så vi lavede en frugtjuice (uden frugtpresser, men med en blender), og så puttede jeg bare lidt forskelligt af det frugt vi havde i. Det er intet andet en frugt, intet juice eller noget tilsæt. Kun frugt! (det lyder lidt som de der Juice reklamer, haha)

Du skal bruge:
1 halv vandmelon (af almindelig dansk størrelse)
5 små abrikoser
1 Banan
Lidt revet ingefær
1 Nektarin eller Fersken
Mynthe

Blend det hele og servér!

Bisous Jose

Ingen kommentarer:

Send en kommentar