02 august 2011

PETIT-DÈJEUNER // MORGENMAD



En meget almindelig brunch som alle og enhver kan lave! Faktisk kan alle og enhver lave mad, i følge Gusteaus, hvis i nogensinde har set Rataouille? Den så Chris og jeg nemlig da vi begge var i Frankrig sammen, og den film er bare min YNGLINGS tegneserie! Den er så fin, og så ser maden faktisk også helt vildt lækker ud! Den måtte godt servere sådan et lækkert måltid for mig den søde lille rotte! Det var et langt sidespring. Det eneste brunchen kræver er følgende: Lækre croissanter og noget lunt brød som du selv kan vælge, røræg, frugt med lidt mynte og revet limeskal, lidt frisk salsa til røræggene og så selvfølgelig noget friskpresset juice som jeg så har lavet af vandmelon og ingefær!

Salsa:
Agurk
Tomat
Rød peber
Bredbladet persille
Mynte
Oliven olie
Citronsaft
Salt og peber

Forresten så smutter jeg i sommerhus i Tisvildeleje til på Fredag, så der kommer ingen blogging fra mig af i den tid. Jeg håber i nyder sommeren og det gode vejr!

Bisous Jose

Ingen kommentarer:

Send en kommentar