09 september 2012

DÉPART // AFGANG


I konfirmationsgave var jeg så heldig at få den bedste gave nogensinde af mine forældre, nemlig; en rejse til New York! Jeg har gået glædet mig i noget som føles som evigheder og nu er det endeligt! Jeg sidder faktisk ude i lufthavnen og skriver dette indlæg.
Min mor har en lang liste med guider til diverse restauranter, caféer, coffeehouses - you name it! Bla. har vi snakket om at spise brunch på en hyggelig café som ligger i Greenwich Village.

Hvis nogle af jer har været så heldige at have oplevet New York, må i endelig komme med idéer, råd eller bare noget som i synes er værd at vide ;-).

I må have en fantastisk start på ugen! 

Bisous Jose

12 kommentarer:

  1. Pete's Tavern må I besøge. Det er den ældste restáurant i NY, den emmer af historie, og de laver fantastisk italiensk/amerikansk mad. Den ligger på 129 East 18th Street. God tur - New York er det bedste

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det lyder spændende!! Vi må se om vi kan få presset et besøg ind i vores ellers så stramme kaldender! 6 dage i New York er jo slet ikke nok, når der er så mange spændende ting man skal se ;-).

      Tusinde tak for din kommentar, det er helt sikkert noget vi vil overveje.

      Bisous Jose

      Slet
  2. Årh, hvor er du bare heldig! Jeg har aldrig selv haft fornøjelsen at være der, men må du have en uforglemmelig tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig også rigtig rigtig heldig! Det er noget af en oplevelse, og indtil videre ser det ud som om at det bliver en helt uforglemmelig tur :-)

      Bisous Jose

      Slet
  3. Rigtig god tur til New York - jeg har netop selv været der, og har skrevet lidt om det på min blog - du er velkommen til at kigge forbi og se om der er noget, du kan bruge..
    og ellers vil jeg bare sige; Nyd det! New York er den mest fantastiske by!

    http://blogduckling.blogspot.dk/2012/08/new-york-1-times-square.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Liselotte,

      Har lige set dit indlæg, og hvor er det pudsigt eftersom at vi just har gået på Times Square! Der er godt nok en masse gøjl der ;)

      Jeg nyder det for fulde drag!

      /Jose

      Slet
  4. Tag til Williamsburg. Gaderne omkring Berry Street er virkelig hyggelige og byder på mange små, fine caféer og genbrugsbutikker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig,

      Vi har faktisk allerede planer om at besøge Williamsburg, eftersom vi har hørt så meget godt om det! Især vintagebutikkerne.

      Tak for din kommentar.

      /Jose

      Slet
  5. Synes at NY er helt fantastisk. Var der 15-21 oktober sidste år, og det er SÅ vildt. Byen fortryller én og jeg ønsker mere end nogensinde, at komme derover endnu en gang!

    SvarSlet
    Svar
    1. New York er bare en fantastisk by, med så mange forskellige indtryk at man slet ikke kan få nok! WOW

      Bisous

      Slet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Hej, vi har lige skrevet et indlæg om caféer og restauranter i New York. Håber du kan bruge det til noget, god tur!
    http://blogbag-ac.blogspot.dk/2012/08/new-yorks-smag.html

    SvarSlet