25 august 2011

TREMPETTE AU FROMAGE Á L'ANETH, CORIANDRE ET POMMES // RYGEOST DIP MED DILD, KORIANDER OG ÆBLE


Her på den seneste tid har det hele været så vildt og uvirkeligt. Det har vrimlet med søde læsere og fine andmeldeser. Vi havde på ingen måde regnet med at folk ville synes så godt om bloggen, overhovedet. I starten var vi fint tilfredse med 3 læsere og ingen der kendte til bloggen, bare vi fik lov til at lave mad og blogge om det. Og ja, nu har vi så fået begge dele, mens vi stadig elsker at lave mad og blive inspireret af andre blogs. Det har været så vildt at jeg stadig ikke kan fatte at vi kan gå fra 54 læsere til hvor mange, 87? Og også et meget fint antal på bloglovin. Jeg kan mærke på både Chris og jeg, at det her er noget vi virkelig brænder for. Det er bare som om at man er i en anden verden når man står i køkkenet og kokkerer. Jeg er helt sikkert en af dem der "nyder" at lave mad i fred og ro, og ikke for meget stresset "kokken-i-køkkenet" på en eller anden grillbar. Det skal ikke være en "last" at stå at snitte grøntsager, man skal huske at nyde det! Det her indlæg har taget en lidt anden drejning end den burde, men jeg kom bare til at tænke på alle de fattige børn i Afrika, der for det første ikke får andet en brød og vand et par gange om ugen. Men de har heller ikke den chance som vi har. Go' morgen danmark, har lige nu en indsamling igang, som støtter de sultne børn i Afrika, som kører i tv'et. Jeg synes at det er så flot at folk donere så mange penge. FLOT DANMARK.

Som vi har skrevet i et tidligere indlæg, vil jeg lige igen minde jer om at vi slet ikke havde klaret den uden jer! Tak.

Grunden til jeg egentlig skulle blogge var denne Rygeost dip, med mynte, koriander og æble.

RYGEOST DIP MED DILD, KORIANDER OG ÆBLE:
50 g rygeost
1 spsk mayonaise
1 spsk yoghurt
½ citron
1 æble i små tern
salt og peber

Nydes med friske grøntsagsstænger, som bl.a. kan være, fennikel, selleri, gulerødder, kina radisse eller agurk.

I er fantastiske!


Bisous Jose


2 kommentarer:

  1. Ihh hvor bliver man dog lækkersulten af at læse jeres blog. Den er simpelthen så fin. I har netop fået jeg et stk. ny fast læser...
    Cecilie
    http://minforestilling.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Har lige tjekket din blog ud! Den ser super hyggelig ud! Og tusinde TAK! :-)

    -Jose

    SvarSlet