07 september 2011

AARSTIDERNE HØSTMARKED






Sidste søndag spurgte min mor om jeg ikke ville tage med på Aarstidernes Høstmarked, da hun selv havde været der sidste år. Jeg havde ikke de højeste forventninger, men det var virkelig en skøn dag! 
Man kunne købe friskt frugt og grøn - økologisk selvfølgelig, som alt andet på hele markedet. Man kunne også købe forskellig slags mel, juice, kager, saucer, eddiker, olier, the, vin, chokolade, kaffe, ja der var nærmest ikke det man ikke kunne købe! Der var også en "buffet", hvor man tog alt det man ville have, og betalte for vægten. Det var der jeg fik den ekstremt lækre perlebyg på det sidste billede, som var tilberedt som en slags risotto, med tomater, bønner, kål, løg og en masse andre grøntsager! Det er helt klart noget jeg vil prøve igen næste år, og hvis ikke i bor for langt væk fra Nordsjælland vil jeg helt klart også anbefale det til alle jer andre, især jer der er vilde med økologi! :-)

- Bisous Klara!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar